Категорія | Назва програми | Форма проведення | Годин | Номер теми |
Англійська мова | Професійний розвиток вчителя англійської мови в умовах упровадження нової української школи | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 67 |
Англійська мова | Нові орієнтири освітньої галузі «іноземні мови»: діяльнісний підхід до навчання англійської мови в 5-6 класах нової української школи | Дистанційна, очно-дистанційна | 15год, 30год | 68 |
Англійська мова | Ефективні інструменти та можливості під час проведення дистанційного уроку англійської мови | Дистанційна, очно-дистанційна | 15год, 30год | 411 |
Англійська мова | Впровадження STEM підходів на уроках англійської мови | Дистанційна, очно-дистанційна | 15год, 30год | 572 |
Зарубіжна література | Розвиток предметно-методичної та цифрової компетентностей на уроках зарубіжної літератури (основна та старша школа) | Дистанційна | 8год, 30год | 69 |
Зарубіжна література | Нові орієнтири мовно-літературної освіти: діяльнісний підхід до навчання зарубіжної літератури в 5-6 класах нової української школи | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 70 |
Зарубіжна література | Предметна компетентність на уроках зарубіжної літератури | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 310 |
Зарубіжна література | Методи аналізу творів на уроках зарубіжної літератури | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 357 |
Інтегрований мовно-літературний курс | Нові орієнтири мовно-літературної освіти: діяльнісний підхід до навчання інтегрованого мовно-літературного курсу (українська мова, українська та зарубіжна літератури) в 5-6 класах нової української школи | Дистанційна, очно-дистанційна | 30год | 71 |
Інтегрований мовно-літературний курс | Примусити не можна зацікавити. Захопливий урок мовно-літературної галузі для сучасних дітей НУШ: від суперідеї до втілення | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 507 |
Інтегрований мовно-літературний курс | Розвиток наскрізних вмінь та ключових компетентностей мовно-літературної галузі. | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 598 |
Іспанська мова | Нові орієнтири вивчення освітньої галузі «Іноземна мова»: Діяльнісний підхід до вивчення іспанської мови У 5 – 6 класах Нової української школи | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 72 |
Іспанська мова | Можливості дистанційного уроку. Підвищення мотивації учнів при вивченні іспанської мови | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 305 |
Іспанська мова | Особливості вивчення Іспанської мови у 5 класі НУШ | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 360 |
Мистецтво | Нові орієнтири мистецької освіти: діяльнісний підхід до навчання мистецтва у новій українській школі | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 73 |
Мистецтво | Інтегрований курс «Мистецтво»: теоретико-прикладний аспект. | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 612 |
Мистецтво | Впровадження елементів медіаграмотності у предметі «мистецтво». | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 241 |
Музичне мистецтво | Нові орієнтири мистецької освіти: діяльнісний підхід до навчання музичного мистецтва в 5-6 класах нової української школи | Дистанційна, очно-дистанційна | 30год | 74 |
Німецька мова | Дидактична структура та принципи організації сучасного уроку німецької мови у світлі вимог комунікативної методики та компетентнісно орієнтованого навчання | Дистанційна | 8год, 30год | 75 |
Німецька мова | Нові орієнтири вивчення освітньої галузі «Іноземна мова»: діяльнісний підхід до вивчення німецької мови у 5 – 6 класах Нової української школи | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 76 |
Німецька мова | Інноватика у викладанні іноземної мови. Німецька мова у НУШ. | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 375 |
Німецька мова | Формування пізнавальної діяльності учнів на уроках німецької мови. | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 274 |
Образотворче мистецтво | Нові орієнтири образотворчої освіти: діяльнісний підхід до навчання образотворчого мистецтва у 5-6 класах нової української школи | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 77 |
Образотворче мистецтво | Художньо-естетичне виховання дітей дошкільного віку в процесі образотворчої діяльності: відповіді на виклики часу | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 193 |
Образотворче мистецтво | Компетентність у галузі професіонального розвитку викладачів образотворчого мистецтва. | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 535 |
Польська мова | Сучасні підходи до вивчення польської мови в умовах нової української школи | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 78 |
Польська мова | Професійний розвиток учителя польської мови в умовах упровадження Нової української школи | Дистанційна | 30год | 79 |
Польська мова | Розвиток усного і писемного мовлення на уроках польської мови з урахуванням мовленнєвої компетентності учнів | Дистанційна | 8год,30год | 347 |
Польська мова | Інструменти розвитку комунікативної компетентності учнів на уроках польської мови | Дистанційна | 30год | 597 |
Українська мова | Комунікативно-діяльнісний підхід у навчанні української мови та літератури | Дистанційна | 30год | 80 |
Українська мова | Українська мова та література в 5-6 класах нової української школи: модель активного навчання | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 81 |
Українська мова | Нові підходи у викладанні української мови у НУШ. Розвиток ключових компетенцій | Дистанційна | 8год, 30год | 322 |
Українська мова | Моделювання змісту уроків української мови та літератури. Вимоги НУШ. | Дистанційна | 8год, 30год | 103 |
Українська мова | Полівекторність компетентнісного підходу до завдань з української мови та літератури | Дистанційна | 8год, 30год | 969 |
Французька мова | Нові орієнтири вивчення освітньої галузі «Іноземна мова»: діяльнісний підхід до вивчення французької мови у 5 – 6 класах Нової української школи | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 82 |
Французька мова | Особливості вивчення французької мови в НУШ | Дистанційна | 8год, 30год | 276 |
Французька мова | Застосування dogme/unplugged teaching під час викладання французької мови | Дистанційна | 8год, 30год | 185 |
Заступники керівників ЗЗСО з виховної роботи | Професійні компетентності заступників директорів Нової української школи (виховна робота) | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 83 |
Заступники керівників ЗЗСО з навчально-методичної роботи | Професійні компетентності заступників директорів Нової української школи (навчально-методична робота) | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 84 |
Новопризначені заступники керівників ЗЗСО | Управлінська діяльність новопризначених заступників керівників закладів загальної середньої освіти в умовах Нової української школи | Дистанційна | 30год | 85 |
Заступники керівників ЗЗСО, керівники ЗЗСО | Зміна культури оцінювання в новій українській школі й упровадження формувального оцінювання у середній та старшій школі: роль адміністрації ЗЗСО | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 86 |
Керівники ЗЗСО | Управлінська діяльність керівника закладу загальної середньої освіти в умовах Нової української школи. | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 87 |
Керівники ЗЗСО | Автономія ЗЗСО в умовах Нової української школи | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 88 |
Новопризначені керівники ЗЗСО | Управлінська діяльність новопризначених керівників ЗЗСО в умовах Нової української школи | Дистанційна, очно-дистанційна | 30год | 89 |
Основи здоров’я | Розвиток ключових компетентностей учнів при викладанні предмета «Основи здоров’я» | Дистанційна | 30год | 90 |
Основи здоров’я | Викладання інтегрованого курсу «Здоров'я, безпека та добробут» в Новій українській школі у 5- 6-х класах (адаптаційний цикл) | Дистанційна, очно-дистанційна | 30год | 91 |
Основи здоров’я | Розвиток здоров’язбережувальної компетентності. Методики для уроку Основи здоров’я. | Дистанційна | 30год | 312 |
Основи здоров’я | Методики оздоровчо-профілактичних заходів на уроках Основи Здоров’я. | Дистанційна | 30год | 285 |
Трудове навчання та технології | Нові підходи у викладання трудового навчання та технологій | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 92 |
Трудове навчання та технології | Розвиток ключових компетентностей при викладанні трудового навчання та технології | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 93 |
Трудове навчання та технології | Викладання предмета «Технології» у Новій українській школі у 5-х – 6-их класах | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 94 |
Трудове навчання та технології | Трудове навчання та технології. Адаптація освітнього процесу під час змішаного навчання. | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 94 |
Фізична культура | Особливості викладання предмета «Фізична культура» в Новій українській школі у 5-6-х класах | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 95 |
Фізична культура, керівники гуртків | Методика навчання новітніх варіативних модулів модельної навчальної програми з фізичної культури | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 96 |
Фізична культура, керівники гуртків | Розвиток ключових компетентностей учнів початкових класів НУШ через фізкультурну освітню галузь | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 97 |
Фізична культура, керівники гуртків | Формування фізкультурної грамотності учнів | Дистанційна, очно-дистанційна | 30год | 98 |
Інформатика | Бази даних. Методика викладання вибіркового модуля «Бази даних» | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 99 |
Інформатика | Методика викладання вибіркових модулів. «Графічний дизайн та комп’ютерна анімація». | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 100 |
Інформатика | Методика викладання теми «Алгоритмізація і програмування» в курсі інформатики базової школи» | Дистанційна, очно-дистанційна | 15год, 30год | 102 |
Інформатика | Особливості викладання інформатики в 5 класі в умовах НУШ | Дистанційна, очно-дистанційна | 15год, 30год | 103 |
Початкові класи | Розбудова нової української школи: очікування, реалії, перспективи | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 104 |
Початкові класи | Академічна свобода в НУШ: виклики та переваги (теорія і практика) | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 106 |
Початкові класи | Педагогіка партнерства – шлях до якісної освіти | Дистанційна, очно-дистанційна | 15год, 30год | 107 |
Асистенти вчителя, педагогічні працівники закладів дошкільної, загальної середньої та спеціальної освіти | Особистісний розвиток, навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної та загальної середньої освіти | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 108 |
Асистенти вчителя, асистенти вихователя, вчителі, вихователі закладів інклюзивної освіти | Психолого-педагогічна характеристика дітей з ООП та особливості роботи з ними в умовах інклюзивного закладу освіти | Дистанційна | 30год | 109 |
Вчителі-логопеди, вчителі-дефектологи закладів дошкільної, загальної середньої освіти, логопеди і дефектологи закладів системи охорони здоров’я | Розвивальні, проективні та інтерактивні методики в корекційній роботі з дітьми з ООП | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 110 |
Вчителі-логопеди, вчителі-дефектологи закладів дошкільної, загальної середньої освіти, логопеди і дефектологи закладів системи охорони здоров’я | Сучасні підходи до організації психолого-педагогічного діагностичного обстеження мовлення дітей з особливими освітніми потребами | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 111 |
Вчителі-логопеди, вчителі-дефектологи закладів дошкільної, загальної середньої освіти, логопеди і дефектологи закладів системи охорони здоров’я | Психологічні компетентності вчителя-дефектолога | Дистанційна | 8год, 30год | 112 |
Логопеди, вчителі-логопеди, вчителі-дефектологи, вчителі початкових класів закладів інклюзивної освіти за напрямками «Корекційна педагогіка», «Інклюзивне навчання» | Порушення писемного мовлення в дітей з ООП | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 113 |
Соціальні педагоги | Актуальні напрями діяльності соціального педагога | Дистанційна | 15год, 30год | 114 |
Соціальні педагоги | Розвиток Hard Skills та Soft Skills соціальних педагогів | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 115 |
Соціальні педагоги | Ненасильницьке спілкування-фасилітація-медіація у професійній культурі фахівців «людина-людина» | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 116 |
Практичні психологи, вчителі психології | Розвиток емоційно-етичної компетентності практичного психолога | Дистанційна, очно-дистанційна | 15год, 30год | 117 |
Практичні психологи, вчителі психології | Психологічний супровід створення безпечного середовища у закладі освіти | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 118 |
Практичні психологи, вчителі психології | Актуальні напрями діяльності практичного психолога | Дистанційна | 8год, 30год | 119 |
Практичні психологи, вчителі психології | Травма війни: психологія травмуючих ситуацій та психологічний супровід учасників освітнього процесу | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 120 |
Біологія | Біологія: маркер інновацій та ключових тенденцій в освітньому просторі | Дистанційна, очно-дистанційна | 30год | 121 |
Біологія | Біологія. Освітній маркер: сучасні підходи, технології, досвід | Дистанційна, очно-дистанційна | 30год | 122 |
Біологія | Біологія: екологізація освітнього процесу | Дистанційна | 30год | 123 |
Біологія | Шкільна біологічна освіта перехідного періоду | Дистанційна, очно-дистанційна | 30год | 124 |
Географія | Актуальні питання методики навчання географії в умовах розбудови Нової української школи | Дистанційна, очно-дистанційна | 30год | 125 |
Географія | Орієнтири шкільної географії: електронне навчання та пленерні уроки | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 126 |
Географія | Впровадження модельних програм Нової української школи з географії. Діяльнісне навчання географії у 6 класі | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 127 |
Географія | Сучасні технології навчання географії | Дистанційна | 15год, 30год | 128 |
Математика | Методика підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання з математики. Частина 2 | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 129 |
Математика | Зацікавлення математикою через розвиток креативного та критичного мислення учнів | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 130 |
Математика | Як і для чого розв’язувати нестандартні математичні проблеми із школярами | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 131 |
Математика | Впровадження Державного стандарту базової середньої освіти та модельних програм математичної галузі | Дистанційна, очно-дистанційна | 15год, 30год | 132 |
Природнича галузь | Впровадження Державного стандарту базової середньої освіти та модельних програм природничої галузі | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 133 |
Фізика та астрономія | Тенденції розвитку та шляхи вдосконалення сучасного уроку фізики в умовах реформування української освіти | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 134 |
Фізика та астрономія | Хакатон креативних ідей та інноваційних навичок комунікації | Дистанційна | 8год, 30год | 135 |
Фізика та астрономія | Розвиток наукового та творчого мислення учнів, як спосіб підвищення мотивації навчальної діяльності на уроках фізики та астрономії | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 136 |
Фізика та астрономія | Діяльнісний підхід на уроках фізики | Дистанційна, очно-дистанційна | 30год | 137 |
Хімія | Комунікативні та інтерактивні методи навчання у курсі хімії закладу загальної середньої освіти | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 138 |
Хімія | Тенденції навчання хімії в Новій українській школі | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 139 |
Хімія | Розвиток креативності та творчих здібностей засобами хімічної науки як впровадження інноваційної компетентності | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 140 |
Хімія | Шкільний хімічний експеримент як засіб діяльнісного підходу в навчанні хімії | Дистанційна | 8год, 30год | 141 |
Хімія | Інтегрована проєктна технологія. Дослідницькі завдання для біології та хімії. | Дистанційна | 8год, 30год | 1014 |
Вихователі ГПД | Нові орієнтири у формуванні навичок ефективної комунікації в роботі вихователя групи продовженого дня | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 142 |
Вихователі ЗЗСО | Розвиток комунікативної компетентності учасників педагогічного процесу закладу загальної середньої освіти | Дистанційна, очно-дистанційна | 15год, 30год | 143 |
Вихователі ЗЗСО | Формування професійних компетентностей вихователя | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 144 |
Вихователі спеціальних ЗО | Стратегія роботи вихователів спеціальних закладів в системі інклюзивної освіти | Дистанційна | 30год | 145 |
Громадянська освіта | Компетентнісне навчання громадянської освіти | Дистанційна | 8год, 30год | 146 |
Громадянська освіта | Нові орієнтири громадянської освіти: діяльнісний підхід до навчання громадянської освіти у новій українській школі | Дистанційна | 30год | 147 |
Громадянська освіта | Особливості впровадження курсу «Вступ до історії України та громадянської освіти» в освітній процес у 5 класах НУШ. | Дистанційна | 30год | 340 |
Громадянська освіта | Загальні засади та особливості викладання інтегрованого курсу «Громадянська освіта» | Дистанційна | 30год | 522 |
Захист України, Основи медичних знань | Діяльнісний підхід до вивчення «Захисту України» та «Основ медичних знань» | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 148 |
Захист України | Сучасні підходи до викладання курсу «Захист України» | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 149 |
Захист України | Виховання громадянина-патріота через інноваційні форми та методи роботи на уроках Захисту України та позакласних заходах. | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 391 |
Захист України | Психологічна та медико-санітарна підготовка за уроках Захисту України | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 330 |
Етика | Нові орієнтири у вивченні етики у 5-6 класах нової української школи: діяльнісний підхід | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 150 |
Етика | Основні принципи та методики навчання етики у НУШ. | Дистанційна | 8год, 30год | 350 |
Етика | Інтеграція новітніх підходів у навчальний процес на уроках етики | Дистанційна | 8год, 30год | 337 |
Історія | Громадянська та історична освіта: діяльнісний підхід до навчання історії у 5-6 класах за модельними програмами нової української школи | Дистанційна | 8год, 30год | 151 |
Історія | Онлайн-інструменти в роботі вчителя історії | Дистанційна, очно-дистанційна | 30год | 152 |
Історія | Розвиток мислення на уроках історії | Дистанційна | 8год, 30год | 153 |
Історія | Формування предметної компетенції на заняттях з історії | Дистанційна | 8год, 30год | 297 |
Історія | Нові підходи у викладанні історії у НУШ. Розвиток ключових компетенцій | Дистанційна | 8год, 30год | 315 |
Керівники гуртків | Діяльнісний підхід у гуртковій роботі: методика ігрового навчання | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 154 |
Керівники гуртків | Використання інтерактивних методів змішаного навчання на гурткових заняття | Дистанційна | 8год, 30год | 155 |
Керівники гуртків | Розвиток творчих здібностей учнів на гурткових заняттях | Дистанційна, очно-дистанційна | 15год, 30год | 156 |
Культура добросусідства, класні керівники 5-6 кл. | Особливості викладання предмета «Культура добросусідства» у 5-6 класах закладів загальної середньої освіти | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 157 |
Педагоги-організатори, культорганізатори | Коучингові підходи і технології в роботі педагога-організатора для формування навичок ХХІ ст. | Дистанційна | 8год, 30год | 158 |
Педагоги-організатори, культорганізатори | Інтерактивні виховні технології в роботі педагога-організатора | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 159 |
Педагоги-організатори, культорганізатори | Організація учнівського самоврядування і змістовного дозвілля на засадах педагогіки партнерства | Дистанційна, очно-дистанційна | 30год | 160 |
Правознавство | Компетентнісне навчання правознавства | Дистанційна, очно-дистанційна | 30год | 161 |
Правознавство | «Нові орієнтири правової освіти: діяльнісний підхід до навчання правознавства у новій українській школі» | Дистанційна | 30год | 162 |
Правознавство | Підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності вчителів правознавства. | Дистанційна | 30год | 331 |
Правознавство | Розвиток комунікативних навичок толерантного спілкування, прийомів ефективної взаємодії та співпраці при викладанні правознавства. | Дистанційна | 30год | 415 |
Християнська етика | Інтегроване навчання християнської етики | Дистанційна, очно-дистанційна | 30год | 163 |
Християнська етика | Нові орієнтири у вивченні предметів морального спрямування: діяльнісний підхід до навчання християнської етики у новій українській школі. | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 164 |
Християнська етика | Компетентнісний підхід у навчанні християнської етики | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 165 |
Бібліотекар | Як зробити бібліотеку популярним місцем. Сучасний формат бібліотекаря. | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 166 |
Бібліотекар | Ефективний бібліотекар. Методики створення сучасного простору читача. | Дистанційна | 15год, 30год | 167 |
Бібліотекар | Як зробити бібліотеку популярним місцем. Сучасний формат бібліотекаря. | Дистанційна | 15год, 30год | 167 |
Екологія | Створення та застосування кейс-прикладів при вивченні біології та екології. | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 168 |
Екологія | Екологічне виховання молодших школярів. Практичні поради для активностей. | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 368 |
Довкілля | Особливості викладання інтегрованого курсу «Довкілля». | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 169 |
Довкілля | Довкілля інтегрований курс. Практичні завдання та підсумкові уроки узагальнення. | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 170 |
Довкілля | Довкілля інтегрований курс. Практичні завдання та підсумкові уроки узагальнення. | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 586 |
Довкілля | Система компетентнісних завдань при формуванні ключової компетентності в інтегрованому курсі Довкілля. | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 1264 |
Дошкілля | Сучасна дошкільна освіта у світі музичних ігор: методика Карла Орфа в практиці музичного керівника | Дистанційна | 15год, 30год | 171 |
Дошкілля | Формування мовлення дитини дошкільного віку | Дистанційна | 8год, 30год | 172 |
Дошкілля | Синхронізація дошкілля і НУШ. Сучасні інструменти для розвитку дошкільнят | Дистанційна | 8год, 30год | 1110 |
Дошкілля | Форми зв’язного мовлення дошкілля | Дистанційна | 8год, 30год | 336 |
Драматургія і театр | Впровадження курсу ’Драматургія і театр’ у ЗЗСО | Дистанційна | 8год, 30год | 173 |
Драматургія і театр | Виховування стійкої мотивації до сценічної творчості в рамках курсу Драматургія і театр. | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 174 |
Драматургія і театр | Драматургія і театр. 5-6 клас міжгалузевий інтегрований курс | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 344 |
Драматургія і театр | Формування вміння сприймати та продукувати твори драматургії. | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 174 |
Економіка | Використання інтерактивних та ІКТ-технологій при викладанні предмету Економіка | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 175 |
Економіка | Робочі аркуші. Організація продуктивного уроку економіки. | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 389 |
Економіка | Підвищення рівня психолого-педагогічної, фахової та методичної підготовки вчителів економіки. | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 440 |
Природознавство | Інфомедійна грамотність. Компетентнісне навчання НУШ на уроках природознавства | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 176 |
Природознавство | Нові підходи у викладанні природознавства. Розвиток ключових компетенцій | Дистанційна, очно-дистанційна | 30год | 177 |
Природознавство | Використання дидактичних ігор на уроках природознавства | Дистанційна, очно-дистанційна | 6год | 319 |
Природознавство | Формування природничих компетентностей у процесі групової діяльності на уроках Природознавства | Дистанційна, очно-дистанційна | 30год | 377 |
Психологія | Психологічна корекція у шкільному просторі. Міжособистісна взаємодія. | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 178 |
Психологія | Психологічні знання та компетентності вчителя у взаємодії з учнями та їх батьками. | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 179 |
Психологія | Нейропсихологічний підхід в корекційній роботі з дітьми з особливими освітніми потребами | Дистанційна | 6год | 1390 |
Психологія | Психологічна компетентність. Навички соціальних педагогів та практичних психологів. | Дистанційна | 5год | 1400 |
Пізнаємо природу | Дієві методи та підходи у роботі вчителя на уроках Пізнаємо природу. | Дистанційна | 8год, 30год | 180 |
Пізнаємо природу | Структура та особливості модельних програм Пізнаємо природу. | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 181 |
Пізнаємо природу | Пізнаємо природу. Впровадження нового Державного стандарту базової середньої освіти. | Дистанційна | 6год | 1420 |
Пізнаємо природу | Структура та особливості модельних програм ’Пізнаємо природу. НУШ 5 клас’. | Дистанційна, очно-дистанційна | 6год | 561 |
Українознавство | Українознавство у формуванні свідомого і мотивованого патріотизму | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 182 |
Українознавство | Сучасне українознавство в умовах варіативності освітньо-виховного середовища закладу освіти. | Дистанційна | 8год, 30год | 183 |
Українознавство | Викладання Українознавства із застосуванням інноваційних освітніх технологій. | Дистанційна | 30год | 621 |
Українознавство | Актуальні питання методики навчання українознавства. | Дистанційна | 15год, 30год | 622 |
Євровибір України | Цікаві уроки ’Євровибір України’. Політика Європейськиого Союзу. | Дистанційна, очно-дистанційна | 30год | 184 |
Євровибір України | Мотивація навчальної та пізнавальної діяльності на уроці ’Євровибір України’. | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 185 |
Євровибір України | Розкритя поняття «демократія», «Європейські цінності» на уроці ’Євровибір України’ | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 517 |
Інженерна та комп’ютерна графіка | Інженерна та комп’ютерна графіка. Комп’ютерна інженерія. Підвищення кваліфікації. | Дистанційна | 8год, 30год | 186 |
Інженерна та комп’ютерна графіка | Методи побудови зображень простих предметів Інженерної та комп’ютерної графіки, деталювання зі складального креслення відповідно до стандартів ЄСКД | Дистанційна | 8год, 30год | 444 |
Інженерна та комп’ютерна графіка | Ефективні підходи до викладання Інженерної та комп’ютерної графіки на підставі передового вітчизняного й міжнародного досвіду | Дистанційна | 8год, 30год | 443 |
Філософія | Стендова доповідь як ресурс навчання | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 187 |
Філософія | Формування цінностей та життєвих навичок учнів. Впровадження філософсько-педагогічного вчення Г. Сковороди. | Дистанційна, очно-дистанційна | 6год | 363 |
Хореографія | Навички використання традиційних та інноваційних методик викладання Хореографічного мистецтва. | Дистанційна | 8год, 30год | 188 |
Хореографія | Підготовка професійного танцівника: синтез музичного та хореографічного мистецтв | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 189 |
Хореографія | Навички використання традиційних та інноваційних методик викладання Хореографічного мистецтва. | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 467 |
Хореографія | Форми та методи застосовування теорії та сучасної практики хореографічного мистецтва. | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 464 |
Вихователь | Застосування інтерактивних методів у роботі. Креативні та творчі елементи Вихователя. | Дистанційна | 8год, 30год | 1620 |
Вихователь | Розвиток творчих здібностей дітей через взаємодію, співпрацю та співтворчість музкерівника та вихователя | Дистанційна | 8год, 30год | 581 |
Загальноосвітні курси | ||||
Педагогічні працівники | Мовно-комунікативна компетентність педагога Нової української школи | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 201 |
Педагогічні працівники | Використання сучасних технологій для організації інформаційних процесів у професійній роботі педагогічного та науково-педагогічного працівника | Дистанційна, очно-дистанційна | 30год | 202 |
Педагогічні працівники | Ресурсна валіза педагога | Дистанційна | 8год, 30год | 203 |
Педагогічні працівники | Організація змішаного навчання учнів з використанням онлайнових технологій навчання | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 204 |
Педагогічні працівники | Компетентнісні засади адаптації педагогів в умовах сьогодення | Дистанційна | 8год, 30год | 205 |
Педагогічні працівники | Емоційна компетентність учасників освітнього процесу | Дистанційна, очно-дистанційна | 8год, 30год | 206 |
Загальноосвітні курси по галузям | ||||
Педагогічні працівники | Мовно-літературна | Дистанційна, очно-дистанційна | 60год | 210 |
Педагогічні працівники | Математична | Дистанційна, очно-дистанційна | 60год | 211 |
Педагогічні працівники | Природнича | Дистанційна | 60год | 212 |
Педагогічні працівники | Технологічна | Дистанційна, очно-дистанційна | 60год | 213 |
Педагогічні працівники | Інформатична | Дистанційна, очно-дистанційна | 60год | 214 |
Педагогічні працівники | Соціальна і здоров’язбережувальна | Дистанційна, очно-дистанційна | 60год | 215 |
Педагогічні працівники | Громадянська та історична | Дистанційна, очно-дистанційна | 60год | 216 |
Педагогічні працівники | Мистецька | Дистанційна, очно-дистанційна | 60год | 217 |
Педагогічні працівники | Фізична культура | Дистанційна, очно-дистанційна | 60год | 218 |